Saturday, January 23, 2010

on wiken

"selamat hari raya,aidil fitri mulia,setahun hanya sekali merayakan hr yg mulia ini" bait2 lagu yg dinyanyikan oleh housmate aku.. entah kenapa tetiba lak die sawan duk nyayi lagu raya padahal ry lmbt lg... lagu tu menyebabkna aku tergelak wpun pd ms dan ketika itu aku sedang bersedia utk solat. adeh!! ganggu kekhusyukan aku jew.

hr2 mggu gini bosan jgk yer.. nak kuar ader perasaan malas lak, bgn pun lmbat td..konon2 nk g jogging kt tasik,last2 jog atas katil adeh!! senggal..ni semua gara2 ketensenan smlm la smpai nak tdo pun xboley so i choose 2 read a novel.. jiwang jer novel bosan lak... b4 dat aku mmg tensen.. i drove my car xtaw mn tuju..last2 aku ajak cik sepet g lepak kt dataran..borak punyer borak then fil a little bit better la..

pernah dengar org cakap tak 'jika kita dalam ketensenan jgn simpan,sila luahkan,kalo malu nk luahkan pada org,luahkan pada YG MAHA ESA, jangan sesekali memutuskan hub dgn TUHAN pencipta kerana hanya DIA penawar segalanya.

bcoz of dat hr ni i fil much better...
xnk pk sal kj
xnk pk sal officer2 aku
xnk fk sal saper2...
nk fk pasal cuti jer
nk fk sal diri sdiri jer

urm kan bez kalo dalam dunia ni xder kontra, ader pro jer.. xleh ke sumer watak pro jer, tp x bez jgk kalo xder pro n kontra mcm mn manusia nk bersaing.. mcm mn nak ade kalah n menang...erm ::memikir::

No comments:

Post a Comment