Wednesday, April 25, 2012

rindu...

Selama ini
Kumencri-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita



usai membelek album lama2.. rasa rindu pada zaman belajar.. rindu pada kawan-kawan.. ya allah indahnya anugerah ini.. kini saat ini apa agaknya yg sedang mereka lakukan... ingatkah mereka pada aku... mungkin ada yang sedang sibuk melayan anak... tidak lupa juga yang sedang sibuk dengan keluarga baru... sibuk melayan anak murid.. kerana ramai juga kawan-kawan yang memilih profesion perguruan.

yaa aku bangga dengan kawan-kawanku.. aku bangga kerana kita semua telah berjaya... mungkin kesibukan dengan keluarga dan pasangan masing-masing menyebabkan kita sukar untuk lepaking seperti dulu kan.. 

suatu ketika di UMS. aku dan korang sentiasa havoc.. mkn mesti nak bersama2.. berjalan ke central point dan warisan square.. bercuti dan menghabiskan duit itulah kerja kita... 

sejujurnya disana korang lah keluargaku.. susah senang sakit pening hanya koranglah...ku bersyukur di temukan dengan teman yang sejati kerana aku mungkin ramai teman tp tidak semua seperti kamu dan kamu semua...

aku rindu nak terjun sungai bersama.. ..
aku rindu nak daki gunung kinabalu bersama2 walaupun aku jauh tertinggal
dan yang paling penting aku rindu nak berebut bus bersama dengan korang.. perasaan bila berjaya mendapat tempat di dlm bus tu sukar untk diungkapkan kerana hanya kita sahaja yang tahu..


time ni kiter sumer kuyus ag.. comey lotey @ lok kawi wildlife park


cantiknya awek tudung putih bj itam tu hahaha mood perasaan seh... @pulau manukan


pic ni still tergantung kt dinding umh mama.. aku pun nt dah ader umh sdri nak gantung pic ni jugak


kanak-kanak ribena @ sekolah psikologi dan kerja sosial


mesrakan kita.. siap ada pose landing2 lg


with cik tikah @ mesilau kundasang


No comments:

Post a Comment