Thursday, April 26, 2012

keukenh0f- GARDEN OF EUROPE

Sedang membelek2 pic my ex lecture ums... rupanya dia tgh sambung stdy kt Amsterdam skg... sket ag dpt title doctor lah mis mazni kiter... xpe belajar hingga ke negeri cHina.. actually bukan citer ini yg nk di highlightkan.. cumer nk gtaw.. dlm nyk2 pic percutian dia kt europe..tiba2 hatiku terpaut pada pemandangan kebun bunga tulip yang subhanallah sgt cantik... sudently i feelt like wanna fly there asap. rili aku teruja sgt... wish sumday i will be there wif my l0ve.. spending a marvelous n r0mantika d am0r d sana.. f0r sure siapa yg melihat pasti tertambat.. no w0nder la byk citer b0llyw00d di rakam di sini...

i like flower
i like flower
i like flower


cakap pasal bunga tiba2 jadi teringat... rasanya mcm blom pernah lg org bg bunga kt aku kot.. kecuali masa konv0.. time konv0 opkosla dpt bunga.. coklat n mcm2 lg.. tp kalo untuk event lain mmg x pernah kot. haha nmpk sgt gewe saya bukan mat bunga...

wanita dan bunga.. nape eh kita hepi sgt bila sum1 bg kita bunga.. x kisahlah wpun sekuntum? hmm bertuahnya seorang isteri yang mendapat kiriman bunga dari yang tersayangkan.. i wish i g0t it sumday... incik suami sila baca hahaha...

bunga bukan boley mkn.. tp bunga tu ad nilai sentimental... membuatkan orang sekeliling berasa sedikit cemburu.. haha ini realiti aku juga pernah merasai rasa itu...

1st time aku terkesan dengan bunga bila kt opis semua org dpt bunga sempena hari wanita.. tp kami pegawai awam yg tidak mempunyai uniform dan paku serta keris bersilang.. hanya mampu memandang sahaja, mungkin mereka memandang kami bukan sbg wanita kot... ntah seriusly aku pun x paham.

2nd di opis baru.. semua  pegawai wanita yg beruniform dpt sekuntum bunga dari b0s.. sempena valentine tp kami pegawai awam.. sekali lagi... sila tengok sahaja... hmm malangnya nasib

3rd my fen g0t a fl0wer f0r her bufday dr suami dia.. lebar senyum... smapi bunga tu kering tp stil duk atas meja lg.. arrghh so sweet...

huh perempuan dan bunga memang tidak dapat dipisahkan...ceriita 3hr 3 mlm pun blom tentu lg habis.

lets share s0me btiful view of keukenh0f...

ader kicir angin

nak detim tepi tasik ini

macam dalam citer cave 0f da g0lden r0se

oh tulip

ni bukan keukenh0f... ni aku la nih.. trying rili hard t0 get a fl0wer hahaha... 

jap lg incik suami sampai.. nak kna siap2 g jemput incik suami.. kesian dia travel jauh2.. terpaksa naik bus.. sabar yer sayang allah sedang menguji kita. aku ada kerana kau ada. 
with l0t 0f lurve.
ur wife.
ima


No comments:

Post a Comment