Monday, December 27, 2010

saya rasa saya sudah merindui awak....

0nce up0n n a time..
there was a btiful princess trap al0ne in da jungle
then come a charming prince with a horse c0me 2 safe her
and they live hapily ever after...

huh very da dramatic there... citer kanak2 boley r live hapily ever after.. citer org dewasa dlm dunia reality neh lum pape lg dah mcm2 dugaan yang mendatang.. tu lum lg dikira bg yg mendapat tentangan keluarga.. if ader lah... skg ni aku menghadapi sedikit halangan jarak... pestime duk jauh neh br terasa rindu..day by day byk bende yg dah kna blaja bt sendiri... actuali gud la.. aku makin matang... tp x brape gud sbb kna bt sdiri.. i dun like!... moral of da st0ry..sila jangan terlebih manja yer

Hari telah terganti Tak bisa ku hindari Tibalah saat ini berjauhan dengannya Jantungku berdegup cepat Kaki bergetar hebat Mohon Tuhan Untuk kali ini saja Beri aku kekuatan ‘tuk mengharungi nyer sendirian d sini..Mohon Tuhan Untuk kali ini saja.. aku cinta dia

No comments:

Post a Comment