Tuesday, December 21, 2010

p0wer rangers

title t0day agak ganaz tp kebudak budakan.. aku pun tataw nape laju jer tgn aku duk taip tajuk tuh.. adakah aku sdg mengg0ng or sdg migrain or bla bla bla... sebut saja budak2.. waa alangkah bez nya id0p.. kalo d beri pilihan aku rs 80% org dewasa akan memilih uutk kembali ke zaman kanak2.. zaman d mn pemikiran adalah tertumpu ke pd 2 perkara.. main dan mkn... walaupun aim nya sama menuju kebahagiaan aka keser0n0kan akan tetapi jalan menuju ke pada matlamat itu tidak sesukar seperti org dewasa... dunia kanak2 penuh dengan hilai tawa... gaduh pun gaduh jgk tp xssampai 2 minit dorg da boley pimpin tgn t0gather gather dah.. beza dengan orang dewasa.. gaduh bende kecik jer..tp perang dingin mengalahkan perang dunia... makan ms bertahun2

kal0 lah d0rem0n neh bt0l2 wujud.. komp0m aku mtk dia pegunkan masa guna jam xdlm poket dia tuh.. aku mtk jer nk stay um0 5taun... besh.. skolah pun x pyh g.. rutin harian lg lah xder... uish beshnyer beshnyer...

ting t0ng.... bunyi msg da... pcik shayer "muktamad AADK negeri Kelate" .......... (sdg berfikir) hmm muktamad jgk la kita kna berjauhan... sy d sini dan kam0 d sana... brape byk angan2 yang terkubur... huh.. i dun like dis feeling even a bit...
last wik lg i told u... pasni kita xde ms da nk jmp... but wat 2 d0.. muffin tu lebih penting... waah mrajuk lgkah aku??? owh tidak.. rajuk bukan sifatku... "senyum x perlu kata apa2... kal0 kita ckp byk org bukan paham pown s0 better kip silent nt dia akan taw sendiri dan akan cr sdiri apa yg dia da bt... at da same time x pyh nk bazirkan energy...

kt opis lak mcm2 ragam.. tiap2 se0rg punyai habit tersendiri.. mcm mn la nk adapt dgn berpuluh2 kepala yang hangin mcm2 peel neh?? kekuatan 0f course da xder neh... x lama lg tumbanglah aku...

No comments:

Post a Comment