Monday, February 22, 2010

selamat ulang tahun sayang...

Yang tulus ikhlas
Ingin sekali sekala dirinya dibalas

Walau hanya dengan dakapan di angin lalu
Yang selalu memberi
Ingin sekali sekala jadi penerima
Cukup dengan salam dan manis doa
Aku ingin kau merasakan hebatnya cinta
Dan leburkan saja serpihan calar derita
Selamat ulang tahun sayang
Kini kau bersayap, pergilah terbang
Rentaslah langit cita cita mu
Harap nanti kita 'kan bertemu
Selamat ulang tahun sayang
Janganlah engkau tak terbang pulang
Ku nanti penuh kerinduan
Selamat tinggal, selamat jalan
Aku hanya inginkan engkau setia
Kerana setia yang mencipta bahagiamu

once up0n a time.. i get dis song..deeply..sincerely..and truly form da hart of my beloved..
once i tink it juz a song.. but now i get it.. i rili miz u.. n i rili wanna fly with u..
gapai cita-sama2.. erm but its juz a drim..drim dat wil never come tru anymore..
hari ni genaplah umo aku 25 tahun 1 hari dan 12jam 10 minit 39 saat... ucapan hari lahir mencurah2 drp sahabat handai dan keluarga.. sgt bersyukur..hadiah paling istimewa bgku adalah ingatan kalian buatku.. itu sudah memadai..xperlu nk pos hdiah mahal..bt kawan bt my siste n bro..thanz 4 da wish.. nsyallah i'll come tru.. sal kad kawen tu..heh..xleh janji..tgk r thn dpn yer..kalo xder gak ..tggu la lagi tahun depan..
dlm kemeriahan dan keasyikan smbut bufday..teringat lak kt "monyet itu" ape die wat ek.. selama 6 tahun die xpnh miz my bufday tp thn ni die saje mengmiskan nyer ataupun die mmg da del sumer pasal aku kot.. erm ntah la.. die yg x terbang pulang.. pergi x kembali..tp aku stil dsini..tetap xnk berganjak dr tempat ini.. keras.. "sum1" pernah ckp aku trlalu keras hati..xpernah nk fk perasaan org len..xreti nk jg hati org.. keras hati ke aku..ego ke aku?? aku sendiri xsedar ape yg telah aku lakukan.. sensitif benar lelaki yg sorang ini.. bukan tidak pernah mencuba tapi sejujurnya hati ini payah.. payah untuk ditakluki lagi..belum benar2 sedia utk ditakluki..aku tidak mahu menipu diri sendiri menipu dirinya..aku lebih rela dikatakan keras hati dan tidak punyai perasaan drp aku di cop pemb0h0ng.. "playgul" kerana aku sedar..dipermainkan dan mempermainkan 22 akan merasa sakit.. ataw..aku stil mengarapkan "m0nyet itu" terbang pulangg..argh mn mungkin.. monyet tidak mempunyai sayap dan tidak akn pernah terbang.. tp still berharap.."monyet itu" akan naik kapal terbang dan terbang kembali...arghh.. t0l0ngla..lenyap dr fikiran dan ingatan ku..aku nk make a wish sempena my bufday pun x senang neh...

nyum...nyum...

No comments:

Post a Comment