Wednesday, April 4, 2012

indah lelapku

Terjaga ku dari tidur yang lena 
Melangkah malas menuju jendela 
Kabus menyelubungi subuh 
Mengimbas segala kenangan yang lalu
Lautan luas telah kurenangi 
Segala onak ranjau yang berduri 
Tak ku hirau tak kupeduli 
Ku terus mencuba kecapi hingga kini
* : 
Bersama-sama tempuhi segala 
Walau jalanan masih jauh 
Hanya kau dan aku yang tahu
Saat gemilang yang aku nantikan 
Hampir menjelma di depan mata ku 
Ku percaya saat kan tiba 
Hanya menunggu tika dan masa
Bersama-sama tempuhi segala 
Saat gemilang akan tiba 
Kan kita kecapi bersama
Sungguh aku berjanji 
Dengan diriku sendiri 
Untuk ku menggenggami 
Ikhlas, benar, sabar

    kene x lagu neh dengan kawe hahaha boley la kan sket2... tp da truth is.. nyaman bangat tito awal then terjaga di tengah2 malam... bila terjaga takde sape pun kat sebelah..sayu lak... tapi nilah namanya kehidupan.. x semua yang indah itu milik kita kerana tak semua yang indah itu jua baik untuk kita... juz trying t0 be positif even my hart said.. IMA STOP HYPOCRITE OK!.  sori dear hart i have t00.. jika tidak i boley jd gila dengan kehidupan sebegini... bukan ingin menyalahkan takdir.. tp mungkin sedikit balasan dunia dari kesalahan lepas mungkin lah.... setiap kali org berlaku TERUK... di opis denganku aku terfikir mungkin aku juga ada sifat seperti itu dulu... tapi tidak la seteruk korangkan... mengata mengutuk x abes2... cair taik telinga dengar... banyaknya pahala korang dermakan kat si polan dan si polan itu... terima kasih jugak kalo korang pun pernah menyedekahkan pahala buat ku dalam aku tidak sedar kan... syukur.. pahala free..
    
   esok bakal turun ke HQ sem0ga ada berita baik buat ku dan suami... ini lah kerja kami.. berharap setelah mencuba berusaha sendiri.. ya berharap dan merintih pada DIA. itu sahaja da best way.. biarlah aku tiada kawan berjuta asalkan aku punyai DIA... biarlah aku punyai org atasan yang kejam..yang penting aku tetap punyai YANG ATAS YANG SENTIASA ADIL DAN SENTIASA MENDENGARku

No comments:

Post a Comment