Saturday, December 3, 2011

"Jangan nanggis yer sayang"

Kalo tgk kt tajuk entry jer org musti da boleh agak musti sad story.. Mmg sad pown mcm ni r kehidupan pasangan yang dah berkahwin tapi terpaksa betjauhan... Ataw lebih dikenali PJJ perkahwinan jarak jauh.. Satu pgalaman yang serba unik dan lengkp dengan pakej 3 in 1 cinta rindu dan air mata.. Mungkin ramai kawan2 yg turut merasai pgalaman ini dan for sure x semua akn kuat utk mlalui saat2 ini. Begitu jua aku.. Wpun aku pgawai psikologi tp aku sendiri sanggup nk terus berfikiran positif dan kadang2 aku jua kalah. Hanya mampu jd org yg paling hipokorit.. Tersenyum saat hati x keruan.. Hmmm malunya.. Pgawai yg nmpk gah tika memberikn ceramah motivasi dan nasihat rupanya x mampu menanggung rindu kpd incik suaminya saban hari.. Seminggu menghabiskn ms dgn suamiku terasa blom cukup.. Mkn bersama tgk muvi bersama gurau dan gelak ketawa.. Sumer tu x pernah cukup.. Hmm aku manusia yg tamakkah? Rasanya tamak pd ksh syg suami bukan merupakn satu kesalahan.. Da tempat seorang isteri memang d sisi suaminya.. Mungkin kami blom puas bcinta.. Mungkin jua aku yg terlalu mengada- ngada haha... Sedikit khilaf terasa apabila tidak mampu menemani suamiku mkn saban hari.. Ironkn bj kj utk dia dan menghantarnya ke kereta dgn senyumam yg paling manis stiap hari... Bilakh hal itu akn berlaku?? Ya allah hanya engkau yang maha mengetahui.. AturanMU adalah yang terbaik yang pasti kami akn trus tabah kerana ku yakin disebalik sesuatu ujoan itu pasti ada manisnya.. Aku sedia menunggu dan Terus menunggi... SAYA SAYANG SUAMI SAYA INCIK NOOR MUHAMMAT

No comments:

Post a Comment