Tuesday, September 28, 2010

u r my pain killer

its has been a month since i was in PDRM bukit aman.. terlebih amankah aku diatas bukit ini.. owh tidak.. bukit ini tidak menjanjikan keaman.. sebaliknya sedikit kekalutan untuk menyesuaikan diri dengan tempat baru dan dengan orang2 baru... seriusly aku x pernah hidup dikelilingi oleh polis2 ini..sedikit kekok bila terpaksa berkeja dlm kel0mp0k ini... pd zaman d0lu2.. p0lis la yg paling aku elakkan.. kuala lumpur juga tempat yang aku agak kurang suka... skg..dats its.. i get it..what eva i dun want... i g0t p0lice.. n i g0t jam in KL... everyday... h0pe sumday i'll used of it... tink positif ima.. c0me on.. be positif... learn as much as u can.. then balik ke putrajaya dengan ilmu dan kemahiran.. sumtime spt ign menaggis.. but untuk ape aku nk nggs... actually ini adalah rahmat... mendapat kerja tetap pada usia muda merupakan satu rahmat... dimana kita ditempatkan masih b0leh di usahakan untuk mendapat tempat yg lebih baik.. whateva happen.. ape yg org da buat kt kita.. da p0t0ng q ke.. dan terlebih bossy ke.. itu hal dia dgn tuhan.. yg pentig kita bt kj kita n pastikan rezeki kita tiap2 bulan adalah halal bersih lagi suci...


lusa mama n family nk dtg... wish dat i can make dis was da hapier moment 4 them... mcm2 plan tp masalah kewangan mengganggu gugat.. kesian mama.. dtg x kna time...
dis friday is my frenz s0lemnization... yg pasti die mesti xleh tito mlm hahaha i like bila fira nerbes..
bersiap sedia la sayam... i wil kacaw2 u... wahaha setan suda mula tumbuh tanduk...

p/s~pakcik...when is our turn hahahaha

No comments:

Post a Comment