Tuesday, August 10, 2010

indahnya berada di desa

 
peberet neh.. menu wajib... org kg pggl "mangg0steen"

baru 3 hari kt kg terasa berat badan da + 5kg agak nyer.. mau tidak nyer.. mkn ajer..
dat day pun on da way blk smpt ag singgah kt kdai buah bakal mertua hehe....ape lg mkn buah la.. wpun rasanya x smpai sebulan yg lalu dah singgah umh pcik.. dah kna jamu ngan durian n salak.. wpun tersangat nerv0us... sbb pestime ..mkn pun k0ntr0l2 ag.. tp alhamdulillah lulus k0t hehu sib bek jgk ader kazen n cikta.. kal0 tidak mau x senang duduk gak aku.. bila d igt blk..hurmm klaka.. org yg sgt slamber mcm aku pun boleh menglabah bila berada dlm situasi itu..terasa tingkah laku kita diperhatikan...padahal xder pun..sy0k sendiri ajer.. dulu x siap kerja  skolah aku leh rilex.. ni situasi mcm ni aku xleh rilex langsung..mau ny0r00k dlm k0cek bj pcik pun ader gak.. dah la dia sajer knakan aku... huhh ini tidak adil..anda berhutang dgn sy yer.. watch out!!!
ahad lps..dan2 jer smpai umh.. ma kazen da ajak g kebun tgk manggis.. huh ape lg.. org mengantuk d sorgkn bantal.. dENGan x mandi lg aku pun p la kebun.. nyamuk ngan pacat pun x brani nk dekat hehu..ader hikmah jgk org x mandi neh.. kt dusun atuk aku tu buah mggis byk ..langsat pun ader tp syg..sumer p0k0k2 kt situ da besar tinggi..mn mampu aku rungkas lg.. dulu time kecik2 tu la tmpt rehat ptg2.. teringat lak zaman nakal2.. aila pokok nape ko cepat tinggi eh...
bfast lunch n supper sumer dgn buah-buahan tempatan..
best la.. xtaw nk citer mcm mn.. tp msakan mak tetap gak jd peberet...
maklum la time jarang2 blk kg ni jer ma akan msk utk kiter...
esok2 da jd bini org..asik kiter aje d dap0 msk... skg ni nikmatilah msakan mak anda hehu
esok da mula puasa... teringat kt arwah ayah.. hurm sem0ga ayah tenang d sna yer.. kami di sini baik2 ajer.. semua yg ayah tinggalkn buat kami amat mencukupi.. terima kasih ayah..
mummy ajak temankn dia g beli lauk... adeh!! dreba lg.. bubye

No comments:

Post a Comment