Friday, July 16, 2010

orkidlah..

tuan /puan dikehendaki melapor diri pada tarikh, masa dan tempat yang telah ditetapkan
tarikh : 17 0gos 2010
masa : 8.30 pagi
tempat : auditorium Jabatan Perdana Menteri

surat tawaran dari JPA alhamdulillah rezeki bulan puasa dtg lg.. sgt bersyukur... YA ALLAH AKU HANYA HAMBAMU YANG KERDIL YANG SERINGKALI MELAKUKAN KEKHILAFAN NAMUN RAHMATMU TIDAK PERNAH PUTUS TERIMAKASIH TUHAN... sem0ga ini satu permulaan yang baik untukku menjadi manusia yang lebih baik... d0a tidak putus2 yg dipanjatkan sban hr telah termakbul.. sempat jgk col mummy td.. dialah org paling hepi dan orang yang berhak hepi... 
 hmm tp jauh dsudut hati terasa sedikit bimbang... kemana tempat persinggahanku slps ini.. tidak sanggup jauh dr putrajya sem0ga aku ttp disini... kal0 jauh nt saper nk bg ikan2 shayer mkn p0pc0rn... 
sedikit syg jgk pada Bahagian Pembangunan Kurikulum Kementerian Pelajaran Malaysia..
telah byk benda yg aku pelajari disini.. asam garam dlm ber0rganisasi dan juga dalam pergaulan..

PUTRAJAYA... 
kota batu yang banyak mengajar aku erti hidup ..
kota pertama dimana aku mencari sesuap nasi
memaksa aku untuk berdikari demi sebuah kehidupan
memperkenalkan aku dengan cinta dan pengorbanan
mempertemukan aku dengan sahabat2 yang sentiasa dsisi
mematangkan aku menjadi insan 
kasih dan sayang dah tersemat kt putrajaya neh.. adeh!!!

As my pakcik said " kna g bg ikan mkn lg r... mtk ikan doakn yg bek3 ajer utk kiter"



No comments:

Post a Comment