Wednesday, May 26, 2010

homesick + kawen lagi


Usai sudah menanam sayur kt kebun aka farmville.. suka suki jer duk tanam bunge memalalm b0ta ini... tp i like.. kalo lah kebun tu boley d realisasikan ke alam realiti fuh.. maw jugak aku tito ajer dlm kebun bunga yang secantik itu... rugi xmik couse hortikultur dat day.. kalo tidak kompom ku da jd doktor pokok bunga..wat hiasan cecantik kt taman..fuh.. pastu gunting2 pokok bunga wat bentuk memacam sesuka ati aku jer cam dlm citer edward da scissor hand tuh.. hehu berangan sajer macik ini...

well ini adalah satu sindrom kebosanan melanda la neh.. kiranyer da hmpir sebulan aku duk umh ni sensorang tanpa hozmate.. sumer da wat umh ni mcm otel..aku ajer penunggu umh neh aka penduduk tetap yang len nomad ajer.. kadang bez jgk duk surang2 neh tp.. sumtime rs mcm org utan pun ader gak.. yerla balik kj ajer terperap kt umh..kt umh lak xder org..xkan lew aku nk berckp ngan dinding.. agaknyer dinding pun da boring tgk muke aku wpun muka aku neh comey ajer hehe sempat lg tuh...
no worries..jumaat neh cuti.. haha no worrie la sgt.. cuti 3 hr tanpa plan ape2... maw psiko gak aku duk sini.. erm nk blk kg tp mcm x berbaloi lak sbb nextwik nk blk lg.. byk jemputan kawen... "jemputan kawen wajib hadir bila dijemput" so doser taw kalo x pergi melainkan dengan sebab2 yang tidak dapat dielakkan..
wpapun rili hepi kwn2 da jumpa jodoh memasing.. erm me? hehe sabo jerla.. nsyallah coming s00n.. s00ner or later or Ng s00 b00n  ngeh3.. namer ketua sector aku tuh...hehe pr0m0te sket jgn mara arr..................

xsabo jgk nk blk kg.. sbb da plan ngan member2 nk picnik samer..mcm dulu2 time skol.. syukur pd tuhan wpun kitorg msg2 dah ader kehidupan sendiri dan jauh antara satu samer len tp kitorg still can kip in touch.. can spent time 2gather2.. lurve ol my buddies... nampaknyer keakraban kami mmg tidak boleh dipisahkan lg.. eventhough dengan pasangan sendiri kiter x leh rs samer mcm dengan kawan2 kiter... bertahun2 spen zaman remaja bersama mau nyer x akrab mcm isi ngan kuku...
stakat gaduh sket2 tu biaser la asam garam kehidupan.. dak nakal mn leh baik2 ajer.. graf dia mestila ader naik turun.. baru comey graf mcm tu.. stakat graf nek bukit ajer.. xadventure langsung..xder seni dlm kehidupan..adeh ape aku merepek neh...

inilah kitorg..da "story of  lurve n life"  sayang kam02

on TRIAL SPM 2002

raya TIME.. LAST YEAR 2009



reUNION 2008 ...


kami diSINI

2nite rase mcm nk share pic membe2 skol yg da selamat di ijab kabul... atas permintaan kawan2 jgk yang nk tgk hr bahagia dorang so aku post ajer kt entry ini barang skeping dua... sumer pic tu ader yg aku curik kt fb n ader gak hak milik aku sendiri papehal pun enjoy ajer...
bagi yg masih single.. sila realisasikan impian raja sehari anda secepat mungkin ngeh3... layannn

dis is my bez buddy pn.norzihan saupi... da jad pengantin pun gedik ag tuh hehu
wif her hubby.. 2 2 mengong kih2..dpt anak mcm mn aku xtaw lew.. tetibe anak waraq adeh!
sebahagian drp hero2 kami... supot utk madam g.. sampai dia nanggis terharu
tuan ruzana tuan sulaiman... aku xsempat g majlis dia sbb time tu aku kj...

kini sedang mecari pic kawen puan suzi suzilawati n puan raja hasnah... coming s00n yer..wpun dorg da dpt bby tp tetap nk jgk letak pic kawen dorg..heheu..antara clasmate yg paling awal kawen tuh..

hehe pencarian yang amat bijak hanya beberapa minit sahaja.. sedikit blurr pic kurang memuaskan hehu
pn.suzi suzilawati daud with en.husband

dis one da latest... puan suzi da ader baby.. aku jmp neh kt fb adik die ngeh3..mintak izin yer darling
... SHE L00ks very hepi....

ini ajer yang termampu.. pic baby raja hasnah.. spy kawe ngatuk doh tu x cekak nk cr pic kawen mc nah doh..xdpt tgk mok.tgk anok pun jdlah

No comments:

Post a Comment