Thursday, March 29, 2012

SABAR ITU MANIS BUAHNYA

sedikit kecewa hr ini bila doc gtaw aku mungkin dah miscarriage dats y ;a rs x menentu a few days ni.. the doc said i was stressed out n depression..wahh malu nye pgawai psikologi aka kaunselor pun xleh handle stress.. but what can i do.. sedangkan doc pun sakit gak.. doc pun mati gak... so apa beza dengan kaunselor..we r human being too.. mahkluk ciptaan allah yang serba kekurangan juga.. so slamat berualang ke hosptal n jumpa doc lagi.. welcome a lot of medicition.. come here bebeh ....

m00d menunggu ketibaan sumai tercinta.. x sabar nk berkongsi rasa.. hr ni rasnya air mata ni mudah benar jatuh.. kt luar aku senyum tp kt dalam org x taw.. yg aku tahu cukuplah org disekelilingku berasa bahagia dengan adanya aku. x perlu dibebankan dengan apa yang aku lalui dan rasai ini... benar kata suamiku be positive.. segala  yg kita dapat adalah terbaik,,,

sebelum menyesal atau mengeluh ingat 3 perkara

jika kita sedih kerna blom d kurniakan anak
ingatlah orang yang siang mlm berdoa supaya d kurniakan jodoh
jika kita rasa susah mengharungi hidup ini
ingatlah orang2 yang terpaksa meminta sedekah untuk sesuap nasi
jika kita rasa keseorangan
ingatlah allah sentiasa bersama kita

No comments:

Post a Comment