Tuesday, February 9, 2010

acara lepas geram perseorangan tak bermeter

perasan tensen la neh.. nk membebel tp xde bakat

arghhh!!! sgt tensen n nak mrh..geram..
td kuar g mkn dgn sorg mamat ne la..
kunun k tackle hati cik ima la..
tp adeh..silap caranya...
nak dijadikan citer kitorg g mkn la kt 1 tmpt neh
kebetulan aku ngah lapar giler br bgn tito so pntang d pelawa hik
order jerla ape yg terasa nk mkn....tp time tu aser nk mkn sup so order sup
setelah sekian tggu punyer tggu order xsmpai2.. geram nyer tuhan la tahu..
da lew lapar time tu.. mamat ni lak leh wat slamber..minum air..
duk ckp..jer..dia x igt kot.. tgk kt bil.. ader tertulis kuew tiaw sup..
tggu x smpai... yg bt aku hangin sgt..die mmg rilex gilew.. waiter lalu kt tepi bkn nk pggl n tanye pun.. adeh!! aku xpaham lew ape die pk..
last2 aku da bengang sgt aku ajak die blk jer.. mud nk mkn pun hilang..
yg klaka nyer mamat neh blh lak nk g kaunter tanyer sal order xsmpai tu
kalo tanyer time org da xde ati nk mkn watpe.. kalo nk tanye..tanye la awl2 lg.. .skg ni ati aku tgh panas jer.. nk berckp pun x berminat..jd lelaki tu alert la sket... jgn lembab sgt... pompuan x mintak lebih pun.. juz b gentleman.. slalu membantu bende2 yg kecik gitu la kna alert.. xsmestinya nk kna g beli bunga mahal2 semata2 untk tawan hati pompuan..
bende2 kecik gini lah yg akan menawan jiwa halus kami sang perempuan taw x.. lelaki slalu pk pompuan neh rumit..meyusahkan..padahal dorg yg merumitkan keadaan... lelaki tlg gul amik tisu kt meja makan pun dan cukup gentle bg kitorg taw... xperlu nk belanje mkn kt tmpt yg mahal2 pun..
adehh!! geramnyer.. geram makanan xsmpai tu xder la sgt.. tp geram igt sikap mamat tutt.. x alert langsung.. bende mudah pun xleh pk adeh!! jgn la aku dijodohkan dgn org mcm neh...
geram smpai xleh tdow..
tdow2..esk kj
arghhh!!!
eh..sjak biler aku ader bakat membebel neh???

No comments:

Post a Comment